بیانیه توافق سطح خدمات
در تارنمای شرکت مدیریت شبکه برق ایران خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی :
- مناقصه ها/ مزایده ها
- گزارشات وضعیت شبکه برق
- گزارشات بازار برق
- قوانین و مقررات
خدمات الکترونیک:
تمامی خدمکات الکترونیک شرکت مدیریت شبکه برق ایران از طریق مراجعه به صفحه " میز خدمت الکترونیک" قابل دسترسی می باشد.
خدمات تعاملی :
- امکان ثبت و پیگیری شکایت و درخواست از از طریق منوی "تماس با ما" به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز فراهم گردیده است.
- پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام میگردد.
- ارتباط با مدیرعامل و دفتر روابط عمومی از طریق منوی "تماس با ما" در دسترس میباشد.
مسئولیت کاربران :
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق منوی "تماس با ما" می باشد.
درخواست خدمت :
بواسطه ارسال نامه به مدیر روابط عمومی از طریق منوی "تماس با ما" می باشد.
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل از طریق تارنما اطلاع رسانی خواهد نمود.
فسخ و پایان :
- در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی میباشد.