EN
دوشنبه 02 مهر 1397

مدیریت امور كاركنان و رفاه

شرح وظايف عمومي :

  • شناخت، بررسي و تحليل سياستهاي شركت در امور مرتبط با كاركنان
  • انجام برنامه‌ريزي امور كاركنان در راستاي سياستها و خط مشي‌هاي شركت
  • بررسي دستورالعمل‌ها، رويه‌ها و تهيه و پيشنهاد اصلاحي و به تصويب رساندن دستورالعمل‌ها، رويه‌ها و روشهاي مناسب براي بهينگي فعاليتهاي امور كاركنان و رفاه و جاري ساختن مصوبات در سطح شركت
  • مطالعه و بررسي جهت اتخاذ تدابير و سازوكارهاي مناسب مرتبط با امور استخدامي، عمليات پرسنلي و بازنشستگي كاركنان
  • مطالعه و بررسي قوانين و مقررات به هنگام مربوط به امور استخدامي، عمليات پرسنلي و بازنشستگي و روشهاي مصوب مورد عمل و ارائه پيشنهاد به مقامات مافوق
  • مشاركت در تهيه و تدوين و برنامه‌ريزي نظام‌ها‌ي انگيزشي ارائه خدمات و مزاياي اقتصادي و غير اقتصادي(برنامه‌ريزي هداياي مديران و كاركنان، برنامه‌ريزي تورهاي مسافرتي و ...)
  • انجام مطالعه، بررسي، و پژوهش‌هاي لازم مرتبط با سيستم‌هاي انگيزشي و ارائه پيشنهاد به مقامات مافوق
  • بررسي نظام طبقه‌بندي مشاغل شركت و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي به مراجع ذيربط جهت اصلاح آن.
  • انجام امور استخدامي، به كارگيري و معرفي كاركنان واجد شرايط جهت عهده‌دار شدن مشاغل مورد نظر
  • هدايت و برنامه‌ريزي طرح‌هاي ارزشيابي كاركنان و نظارت برحسن انجام كار
  • رسيدگي به پيشنهادها و تقاضاهاي واصله مربوط به امور استخدام، تعديل و تغيير وضعيت استخدامي،ترفيعات و برقراري حقوق بازنشستگي يا وظيفه و ساير موارد مشابه
  • مشاركت با امور مالي مرتبط با فعاليتهاي واحد ذيربط
  • انجام اقدامات مقتضي به جهت تأمين نيازهاي كاركنان در امور رفاهي، تعاوني و بيمه در چارچوب طرحهاي پرسنلي
  • مشاركت در تهيه برنامه و بودجه واحد سازماني ذيربط

عزالدین دارابی

مدیر امور کارکنان و رفاه