EN

شرح وظايف عمومي :

  • شناخت، بررسي و تحليل سياست‌هاي شركت در امور خدمات عمومي
  • برنامه‌ريزي و تعيين اهداف واحد بر اساس سياستها و خط‌مشي شركت در حوزه مربوطه
  • بررسي دستورالعمل‌ها، رويه‌ها، فرم‌ها و تهيه، پيشنهاد اصلاحي و به تصويب رساندن دستورالعمل‌ها و رويه‌ها و روشهاي مناسب براي بهينه سازی فعاليتهاي امور خدمات و جاري ساختن مصوبات
  • برنامه‌ريزي و پيش‌بيني و برآورد تأمين و نگهداري كالا و اموال مورد نياز شركت
  • تهيه و تنظيم بودجه مورد نياز واحد سازماني ذيربط
  • تهيه و تنظيم قراردادهاي مربوط به خريد كالاهاي داخلي مورد نياز شركت
  • تهيه و تنظيم قراردادهاي مربوط به خريد، بيمه، حمل و نقل و ترخيص كالاي خارجي مورد نياز شركت
  • انجام تشريفات مزايده و مناقصه و تهيه دعوت‌نامه از برنده مزايده و مناقصه جهت انعقاد قرارداد، اقدامات اوليه لازم و ارائه گزارش‌ توجيهي از فعاليت مذكور به مقامات مافوق
  • تهيه بانك اطلاعاتي از پيمانكاران واجد شرايط به منظور انجام مناقصه
  • تنظيم و اجراي دستورالعمل‌ها و مقررات اجراي تعهدات فروشندگان، پيمانكاران و مشاوران مورد نظر شركت در انجام و ارائه خدمات
  • تهيه و تنظيم مدارك و اسناد جهت احراز حقوق قانوني شركت
  • مشاركت در تهيه صورتهاي مالي مرتبط با واحد امور مالي شركت
  • ايجاد تسهيلات خدماتي و تأمين شرايط محيطي مناسب و لازم براي كاركنان شركت
  • انجام اقدامات و نظارت لازم جهت كنترل نظم، انضباط اداري، امور نقليه و نقل و انتقالات كاركنان، نظافت، ارائه خدمات رستوران، آبدارخانه، فضاي سبز و سرويسهاي بهداشتي در شركت

ابراهیم احمدزاده

مدیر امور بازرگانی، پشتیبانی، و خدمات عمومی