EN

بیانیه توافق سطح خدمات

در تارنمای شرکت مدیریت شبکه برق ایران خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:

خدمات اطلاع رسانی :
  • مناقصه ها/ مزایده ها
  • گزارشات وضعیت شبکه برق
  • گزارشات بازار برق
  • قوانین و مقررات
خدمات الکترونیک:

تمامی خدمکات الکترونیک شرکت مدیریت شبکه برق ایران از طریق مراجعه به صفحه " میز خدمت الکترونیک" قابل دسترسی می باشد.

خدمات تعاملی :
  • امکان ثبت و پیگیری شکایت و درخواست از از طریق منوی "تماس با ما" به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز فراهم گردیده است.
  • پس از ثبت درخواست یا شکایت، در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری، و به متقاضی اعلام می‌گردد.
  • ارتباط با مدیرعامل و دفتر روابط عمومی از طریق منوی "تماس با ما" در دسترس می‌باشد.
مسئولیت کاربران :

بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق منوی "تماس با ما" می باشد.

درخواست خدمت :

بواسطه ارسال نامه به مدیر روابط عمومی از طریق منوی "تماس با ما" می باشد.

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

نگهداری و تغییرات خدمت :

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل از طریق تارنما اطلاع رسانی خواهد نمود.

فسخ و پایان :
  • در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.
  • این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می‌باشد.
قالب دلخواه شما
اندازه فونت