EN

بیانیه راهبرد مشارکت

شرکت مدیریت شبکه برق ایران در راستای انجام ماموریت خود، تلاش در دریافت بازخوردهای مردمی و جلب مشارکت‌های ایشان دارد. از این رو تدابیر زیر برای دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها، شکایات و... اندیشیده شده است:

نظرسنجی از پرتال

ذينفعان محترم می توانند از این طریق نظرات خود را در مورد پرتال شرکت مدیریت شبکه برق ایران ارائه نمایند. در این نظرسنجی علاوه بر ورود اطلاعات كلي مانند جنسیت، میزان مراجعه، سن، و تحصیلات ، سوالاتی مربوط به پرتال آمده است.

تماس با مدیرعامل و مسؤلين _ ثبت و پیگیری شکایات

عموم ذینفعان می توانند از طریق منوی" تماس با ما"، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را در سامانه درج کرده و کد رهگیری دریافت نمایند. در هر مرحله آخرین وضعیت درخواست از طریق کد رهگیری برای ذینفعان قابل پیگیری می باشد.

اطلاعات تماس معاونین و مدیران

اطلاعات تماس معاونین و مدیران از طریق منوی تماس ما قابل دسترسی می باشد.ذینفعان محترم می توانند از این طریق با مسئولین شرکت ارتباط برقرار نموده ونسبت به پیگیری درخواست های خود اقدام نمایند.

قالب دلخواه شما
اندازه فونت