EN
ﺳﻪشنبه 06 تیر 1396

پرسشهای متداول

پرسشهای متداول

1. مهمترین وظایف شرکت مدیریت شبکه برق چه می باشند؟ 

I.توسعه ، تجهیز و اداره مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور(دیسپاچینگ) و هماهنگی و نظارت بر مراکز منطقه ای کنترل و پایش شبکه برق.

II.تعیین و ابلاغ تنظیمات مربوط به تاسیسات تولید و انتقال نیروی برق و برنامه های لازم برای تامین پایایی و امنیت شبکه برق کشور.

 III.نظارت بر حسن اجرای مقررات،استانداردها و دستورالعمل های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت و مراقبت در رعایت تنظیمات مربوط به تاسیسات و برنامه ها توسط مالکین و بهره برداران تاسیسات تولید و انتقال نیروی برق.

 

2. آیا امکان بازدید از مرکز دیسپاچینگ وجود دارد، و اگر این امکان وجود دارد فرآیند آن به چه شکل می باشد؟

بله این امکان وجود دارد، برای این منظور درخواست خود را طی یک نامه رسمی و با امضای بالاترین مقام رسمی سازمانی به دفتر روابط عمومی ارسال نموده و جهت هماهنگی با شماره 85162014 تماس حاصل نمایید. شماره دورنگار روابط عمومی عبارتست از:88644828

 

3.شرکت مدیریت شبکه برق در چه سالی تاسیس گردید؟

در راستای تجدید ساختار صنعت برق ایران به استناد بند (ژ)تبصره (12) قانون بودجه سال 1383 کل کشور شرکت مدیریت شبکه برق ایران در نیمه دوم سال 1383 فعالیت خود را آغاز نمود . 

 

4. برای مشاهده گزارشات مرکز کنترل به چه شیوه ای باید اقدام نمود؟

برای این منظور می بایست درخواست خود را طی یک نامه رسمی و با امضای بالاترین مقام رسمی سازمانی به معاونت راهبری شبکه برق ایران ارسال نموده، پس از بررسی و در صورت صلاحدید برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور می توانید به مدیریت روابط عمومی مراجعه نمایید. شماره دورنگار معاونت راهبری عبارتست از :88880098

 

5. برای مشاهده گزارشات مالی بازار برق به چه نحوی می بایست اقدام کرد؟

برای این منظور ابتدا می بایست نام کاربری و کلمه عبور مختص شرکت خود دریافت نموده، پس از وارد شدن به پرتال با نام کاربری و کلمه عبور دریافتی از طریق مسیر : خدمات الکترونیک - مرکز اسناد - گزارشات، آمار ونقشه ها - معاونت مالی و پشتیبانی - گزارشات مالی بازار برق، اقدام به مشاهده گزارشات خود نمایید.