EN
جمعه 03 آذر 1396

مدیریت حوزه هیات مدیره و مدیرعامل

شرح وظایف عمومی

  • مطالعه و بررسی مستمر به منظور آگاهی از قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها
  • مشارکت فعال در تدوین اهداف و برنامه‏ های واحد سازمانی مربوط و همکاری در دستیابی به آنها.
  • همکاری و مشارکت موثر در اجرای سایر فعالیت‏های مرتبط تخصصی.

شرح وظایف اختصاصی

  • تنظیم و تدوین اهداف، خط ‏مشی‏ ها و برنامه‏ های مرتبط با زمینه‏ های وظایف ستادی هیات مدیره و مدیر عامل، امور حقوقی
  • هماهنگی و ارسال طرح ها و مصوبات به مراجع و ارگانهای ذیربط
  • اعلام نتیجه رسیدگی به شکایات واصله در حد قوانین و مقررات مربوط به شاکی ا سازمان ارجاع کننده
  • جمع‏ آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات جهت تهیه و تدوین لوایح قانونی، طرح آئین‏ نامه‏ های مورد نیاز.
  • تهیه، تنظیم و تدوین دستورالعمل‏های حقوقی
  • ابلاغ دستورالعمل‏های حقوقی به واحدهای ذیربط.
  • شرکت در جلسات، استماع اظهارات و رسیدگی به دعاوی مطروحه.
  • پیگیری درخواستهای واصله از مراجع ذیربط و ارجاع به واحدها یا کمیته‏ های تخصصی مربوط.
  • رسیدگی به درخواستهای واصله در حد قوانین و مقررات مربوط و اعلام پاسخ به شاکی یا سازمان ارجاع دهنده با هماهنگی.
  • برنامه ریزی و هماهنگی موارد مرتبط به امور هیات مدیره و دفتر مدیر عامل.
  • انجام مکاتبات حوزه مدیر عامل و نگهداری سوابق آنها.
  • همکاری در تهیه و تنظیم مدارک و گزارش‏های لازم به نمایندگان شرکت جهت طرح در مجامع خارج از شرکت.
  • تهیه و تنظیم برنامه ملاقات کارکنان، مراجعین شرکت و مسئولان با مدیر عامل شرکت.